van Cleeffkade 15, Aalsmeer

€ 140,- p/m2/p/j | Kantoorruimte | Oppervlakte: 16000 m2

Kenmerken

Algemeen
Prijs:
€ 140,- p/m2/p/j
Status:
Beschikbaar
Soort:
Kantoorruimte
Indeling
Verdieping(en):
5
Bouw
Bouwvorm:
Bestaande bouw
Bouwjaar:
1990
Overig
Energielabel:
B
Oppervlakten en inhoud
Oppervlakte:
16000 m2
Oppervlakte kantoor:
16000 m2
In units:
21 m2
Parkeergelegenheid
Faciliteiten:
Zeer grote parkeergarage gelegen direct naast het pand.
straatnaam
huisnummer
huisnummer_toevoeging
postcode
1431 BA
plaats
Aalsmeer
postcode
1431 BA
van Cleeffkade 15, Aalsmeer

Kantoorruimte in Aalsmeer vindt u bij de Crown Business Studio’s Aalsmeer. Dit bedrijfsverzamelgebouw bestaat uit kantoorruimtes gelegen vanaf de begane grond tot en met de 4e verdieping, en studio’s / evenementenlocaties. Het kantoorverhuurconcept van Crown Business Center omvat naast mooie kantoorruimte een divers aanbod aan vergaderzalen, een bedrijfsrestaurant en een centrale receptie.

Bereikbaarheid:
Crown Business Studio’s Aalsmeer is gelegen op zeven minuten rijden van de A5 en de A9. Schiphol ligt op slechts 15 minuten rijafstand. Met een bushalte voor de deur is het pand ook uitstekend te bereiken met het openbaar vervoer.

Beschikbaarheid kantoorruimte Aalsmeer:
Kantoorruimte is al beschikbaar vanaf 1 werkplek, en mogelijk tot wel 20 of meer werkplekken.

Kosten kantoorruimte huren:
Vanaf € 120,- per m² bvo/jaar exclusief BTW, (inclusief servicekosten) huurt u al kantoorruimte in Aalsmeer.

De kosten voor het gebruik van de nutsvoorzieningen bedragen € 50,- per m² bvo/jaar exclusief BTW.

Parkerplaatsen zijn te huur voor € 50,- exclusief btw per maand.

Faciliteiten full-serviceconcept:
• 24/7 toegankelijk voor huurders
• Centrale receptie tijdens kantooruren
• Restaurant
• Ruime parkeergelegenheid op eigen terrein
• Vergader- en congresfaciliteiten tot 50 personen
• Post en pakketverzorging
• Internet en centrale printer / kopieermachine
• Camerabewaking en toegangscontrole

Vergaderen in Aalsmeer:
Crown Business Studio’s Aalsmeer biedt naast kantoorruimte een divers aanbod aan vergaderzalen met presentatiemogelijkheden. Presentatie hulpmiddelen als een beamer, flip-over en projectiescherm zijn in huis. De vergaderzalen kunnen gefaciliteerd worden met koffie/thee, frisdrank, water en eventueel ontbijt, lunch en/of diner.

Opleveringsniveau kantoorruimte:
Kantoorruimte is voorzien van onder andere hoofdscheidingswanden, vloerafwerking, systeemplafond, basisverlichting en klimaatbeheersing.
Oplevering kantoorruimte vindt in overleg plaats.

Huurtermijn:
Minimale huurtermijn 1 jaar.
Afwijkende huurtermijnen in overleg.

Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor een met btw belaste verhuur. Indien niet geopteerd kan worden voor een met btw belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.

Huurovereenkomst:
Conform het standaardmodel van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) + aanvullingen.

Zekerheidsstelling:
Bij ondertekening van de huurovereenkomst en voor oplevering van het gehuurde zal huurder een bankgarantie stellen of een waarborgsom storten ter grootte van 3 maanden huur en bijkomende kosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.

Metrages:
Berekend op basis van het bvo (bruto vloeroppervlak).

Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, voor het eerst op 1 januari van het opvolgende kalenderjaar worden de huurprijs inclusief servicekosten en de kosten voor het gebruik van de nutsvoorzieningen geïndexeerd.

De huurprijs inclusief servicekosten wordt geïndexeerd volgens de CPI- bestedingscategorie huishouden (2015=100) en de kosten voor het gebruik van de nutsvoorzieningen worden geïndexeerd volgens de CPI – bestedingscategorie 045000 Energie (2015=100).

Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van de eigenaar.

Lees de volledige beschrijving