
LAATSTE KANTOORRUIMTE BESCHIKBAAR:
1 unit van ca 68 m² BVO
Business Center Haarlem I
Het bedrijfsverzamelgebouw Business Center Haarlem I aan de Bingerweg 18a-18r is zeer centraal gelegen op het bekende Bedrijventerrein Waarderpolder Haarlem Business Park. Het totale object is onlangs gerenoveerd en de kantoorruimtes zijn gelegen op de 1e verdieping.
Gunstig gelegen aan een doorgaande weg, de Waardeweg, met uitvalswegen naar de A4 en A9, waardoor grote steden als Amsterdam en Den Haag bereikbaar zijn. Voor het desbetreffende pand is een bushalte gesitueerd. De bereikbaarheid via openbaar vervoer is dan ook goed te noemen.
Het Business Center biedt onder andere de volgende faciliteiten/kenmerken:
– Camerabewaking en toegangssysteem middels toegangstags;
– Lift;
– 24 uur per dag/ 7 dagen in de week toegankelijk;
– Een bushalte nabij;
– Dakterras;
– Centrale pantry op elke verdieping met alle benodigde voorzieningen;
– Gescheiden toiletgroep m/v op elke verdieping;
– Flexibele huurconcepten.
Huurprijs inclusief servicekosten:
€ 130,00 per m²/jaar excl. btw.
Kosten voor gebruik nutsvoorzieningen:
€ 50,00 per m²/jaar excl. btw.
De kosten voor het gebruik van nutsvoorzieningen zijn inclusief een opslag vanwege hogere energiekosten in verband met de ontwikkelingen op de energiemarkt. Jaarlijks, op 1 januari worden deze kosten geïndexeerd volgens de CPI – bestedingscategorie 045000 Energie (2015=100). Als het indexcijfer daalt of stijgt zal de bijdrage ook dalen of stijgen, waarbij bij een daling de minimale bijdrage gebaseerd is op € 25,- per m² bvo/jaar exclusief BTW.
Parkeren:
Business Center Haarlem I beschikt over een eigen parkeerterrein direct naast het gebouw.
Vergaderen:
Aan de A. Hofmanweg te Haarlem (loopafstand) bevindt zich ons Crown Business Center, waar u gebruik kunt maken van diverse vergaderzalen. Op de begane grond en 1e verdieping zijn de vergaderzalen gelegen, waarvan de capaciteit varieert van 4 tot 100 personen. Presentatie hulpmiddelen als een beamer, flip-over, projectiescherm etc. zijn in huis. De vergaderzalen kunnen volledig gefaciliteerd worden met koffie/thee, frisdrank, water en eventueel een ontbijt, lunch en/of diner.
Opleveringsniveau:
– Systeemplafond met basisverlichting;
– Vloerafwerking middels tapijttegel of pvc;
– Wandgoot met wandcontactaansluitingen.
Huurtermijn:
Minimale huurperiode betreft onbepaalde tijd met 4 maanden opzegtermijn.
Aanvaarding:
Het object is in overleg beschikbaar.
Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor een met btw belaste verhuur. Indien niet geopteerd kan worden voor een met btw belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Huurovereenkomst:
Conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Zekerheidstelling:
Bij ondertekening van de huurovereenkomst en voor oplevering van het gehuurde zal huurder een bankgarantie stellen of een waarborgsom storten ter grootte van 3 maanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
Metrages:
Berekend op basis van het bvo (bruto vloeroppervlak).
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, voor het eerst op 1 januari van het opvolgende kalenderjaar worden de huurprijs inclusief servicekosten en de kosten voor het gebruik van de nutsvoorzieningen geïndexeerd.
De huurprijs inclusief servicekosten wordt geïndexeerd volgens de CPI- bestedingscategorie huishouden (2015=100) en de kosten voor het gebruik van de nutsvoorzieningen worden geïndexeerd volgens de CPI – bestedingscategorie 045000 Energie (2015=100).
Huurprijsbetaling:
De betaling van de huur, servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting vindt elke 3 maanden bij vooruitbetaling per automatische incasso plaats.
Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.