Bingerweg 18a – 18r, Haarlem

€ 130,- p/m2/p/j | Kantoorruimte | Oppervlakte: 1134 m2

Kenmerken

Algemeen
Prijs:
€ 130,- p/m2/p/j
Status:
Beschikbaar
Soort:
Kantoorruimte
Indeling
Verdieping(en):
1
Bouw
Bouwvorm:
Bestaande bouw
Bouwjaar:
1994
Overig
Energielabel:
A+++
Ligging:
Bedrijventerrein
Oppervlakten en inhoud
Oppervlakte:
1134 m2
Oppervlakte kantoor:
1134 m2
In units:
33 m2
Parkeergelegenheid
Faciliteiten:
Ruim voldoende op eigen terrein
straatnaam
huisnummer
huisnummer_toevoeging
a - 18r
postcode
2031 AZ
plaats
Haarlem
postcode
2031 AZ
Bingerweg 18a – 18r, Haarlem

Het bedrijfsverzamelgebouw Business Center Haarlem I aan de Bingerweg 18a-18r is zeer centraal gelegen op het bekende Bedrijventerrein Waarderpolder Haarlem Business Park. Het totale object is onlangs gerenoveerd en de kantoorruimtes zijn gelegen op de 1e verdieping.

Gunstig gelegen aan een doorgaande weg, de Waardeweg, met uitvalswegen naar de A4 en A9, waardoor grote steden als Amsterdam en Den Haag goed bereikbaar zijn. Met een bushalte op loopafstand is dit pand ook met openbaar vervoer goed bereikbaar.

Beschikbaarheid kantoorruimte:
Kantoorruimte 4/5 werkplekken vanaf € 850,- exclusief btw per maand
Kantoorruimte 5/6 werkplekken vanaf € 935,- exclusief btw per maand

De huurprijzen zijn inclusief servicekosten en het gebruik van nutsvoorzieningen.

Het Business Center biedt onder andere de volgende faciliteiten/kenmerken:
– Camerabewaking en toegangssysteem middels toegangstags;
– Lift;
– 24 uur per dag/ 7 dagen in de week toegankelijk;
– Een bushalte nabij;
– Dakterras;
– Centrale pantry met alle benodigde voorzieningen;
– Gescheiden toiletgroep m/v.

Parkeren:
Business Center Haarlem I beschikt over een eigen parkeerterrein direct naast het gebouw.

Vergaderen:
Aan de A. Hofmanweg te Haarlem (loopafstand) bevindt zich ons Crown Business Center, waar u gebruik kunt maken van diverse vergaderzalen. Op de begane grond en 1e verdieping zijn de vergaderzalen gelegen, waarvan de capaciteit varieert van 4 tot 100 personen. Presentatie hulpmiddelen als een beamer, flip-over, projectiescherm etc. zijn in huis. De vergaderzalen kunnen volledig gefaciliteerd worden met koffie/thee, frisdrank, water en eventueel een ontbijt, lunch en/of diner.

Opleveringsniveau:
Kantoorruimte is voorzien van onder andere systeemplafond met basisverlichting, vloerafwerking en wandgoot met wandcontactaansluitingen.

Huurtermijn:
1 jaar + 1 jaar met 4 maanden opzegtermijn.
Afwijkende huurtermijn in overleg bespreekbaar.

Aanvaarding:
Het object is in overleg beschikbaar.

Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor een met btw belaste verhuur. Indien niet geopteerd kan worden voor een met btw belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.

Huurovereenkomst:
Conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

Zekerheidstelling:
Bij ondertekening van de huurovereenkomst en voor oplevering van het gehuurde zal huurder een bankgarantie stellen of een waarborgsom storten ter grootte van 3 maanden huur en bijkomende kosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.

Metrages:
Berekend op basis van het bvo (bruto vloeroppervlak).

Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, voor het eerst op 1 januari van het opvolgende kalenderjaar worden de huurprijs inclusief servicekosten en de kosten voor het gebruik van de nutsvoorzieningen geïndexeerd.

De huurprijs inclusief servicekosten wordt geïndexeerd volgens de CPI- bestedingscategorie huishouden (2015=100) en de kosten voor het gebruik van de nutsvoorzieningen worden geïndexeerd volgens de CPI – bestedingscategorie 045000 Energie (2015=100).

Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.

Lees de volledige beschrijving